Op 16 juni 2026 hebben we bij restaurant de Boei in Asselt van een heerlijke high tea genoten. Gezien het mooie weer waren veel leden met de fiets naar Asselt gereden. De leden die niet meer zo mobiel zijn hebben gebruikt van de auto-service. De high tea begon om 13.00 uur. Er kwamen allerlei heerlijke gerechtjes op tafel. Ook waren er lekkere drankjes bij.
Het was de laatste bijeenkomst van het 1e halfjaar. Het was een gezellige, lekkere en ontspannen bijeenkomst.

