Suggesties voor de website

Heeft u suggesties voor informatie op onze website? Geef dan hieronder uw ideeën. Deze ideeën worden besproken in de werkgroep Communicatie. Alvast bedankt!

Reacties

Naam
Bericht
Ik weet niet of ik een vraag mag stellen: ik zoek het adres/telnr. van de 4 zussen die samen zingen/optreden.
Zijn bij ZijActief -afdelingen bekend ! ?
Sophie van der Wijst (22-05-2011 21:24)
Kan bij Webpoll ook item: anders ?
Want ik wilde meerdere items aanvinken bij de vraag wat ZijActief voor mij betekent, maar dat kan dus niet en daardoor is 36e stem onjuiste bijtelling in de statistiek.
Willy Hoeben (08-07-2011 11:45)
Hallo Willy,
Bij een poll is de optie 'anders' wel mogelijk, maar zonder de mogelijkheid om hier zelf iets in te vullen; het moeten gesloten antwoorden zijn. Je eigen open reactie op de vraag is overigens wel van harte welkom op communicatie@zijactieflimburg.nl omdat we erg benieuwd zijn hoe onze leden dit zien!
Webmaster (12-07-2011 09:21)
Wij kunnen lezingen verzorgen op het gebied van zonnepanelen en het nieuwe energiezuinige wonen/bouwen.
van den Bosch (04-10-2011 21:54)
Worden de gegevens van webpoll bewaard? Interessant om dezelfde vragen af en toe terug te laten komen. Hiermee bouw je statistieken op.
Helma Korten (28-12-2011 11:24)
Een licht, maar smaakvol kerstmenu.
Het recept was heerlijk, maar de broccoli doe ik zelf 7 minuten op 100% in de magnetron.
Dan blijft deze groente mooi van kleur, en is dan bijtgaar.
Mia Schoenmaekers (03-01-2012 16:20)

Webpoll

Hoe staat u tegenover de vergijzing /ontgroening van onze samenleving?

Ik zie dat de oudere generaties zich samen goed voelen. Zij zijn redelijk mobiel en in hun vrije tijd actief met bijv. vrijwilligerswerk.
Ouderen moeten naar mijn mening veel inleveren tegenwoordig. Zij leven van dag tot dag.
Ik behoor zelf nog niet tot die generatie, dus heb er niet zo’n zicht op.
Ik zie dat de mensen die wat ouder worden, zich steeds beter voorbereiden op de veranderende omstandigheden voor ouderen. Zij kunnen nu beter omgaan met de stijgende leeftijd.

Lid worden?

Lid worden van ZijActief Limburg betekent maatschappelijke betrokkenheid én natuurlijk vooral veel gezelligheid!

Lees meer ...

Forum: geef uw mening!

Praat mee op ons forum over diverse onderwerpen. Reageer op de berichtjes en wissel zo ervaringen uit met uw mede-ZijActief-leden.

Lees meer ...

Asperge - pannenkoekje met ham & citroen-tijmcreme

Helemaal van dit seizoen! Een lekker voorgerecht voor vier personen met asperges.

Lees meer ...

Spiritueel

Vertrouwen in verandering

Lees meer ...