Het ledenpasje, maakt u er al gebruik van?

Steeds vaker weet ZijActief Limburg leuke acties te regelen waarmee u als ZijActief-lid uw voordeel doet. Korting op entreekaartjes voor de bioscoop, parken of evenementen, maar ook het nieuwe wellness-aanbod bij Thermaalbad Arcen en Thermae2000 mag er zijn!

Als ZijActief Limburg hebben we voortdurend onze voelsprieten uitstaan en benutten we onze contacten om weer iets aantrekkelijks voor u voor elkaar te krijgen. Maar waar we heel benieuwd naar zijn is: maakt u al gebruik van uw ledenpas? Met andere woorden: heeft u al kunnen profiteren van al deze leuke aanbiedingen? Of sluit het aanbod niet bij uw wensen aan? In dat geval vragen wij u graag mee te praten en suggesties te geven wat u dan wél aantrekkelijk vindt. Wellicht kunnen we dan straks ook voor u een passende actie aanbieden. Geef uw mening!

Reacties

Naam
Bericht

Webpoll

Met de start van het nieuwe jaar beginnen mensen aan hun goede voornemens. Wat zijn uw goede voornemens?

Mijn goede voornemens hebben te maken met mijn gezondheid; afvallen of stoppen met roken bijvoorbeeld
Ik ga in 2012 minder geld uitgeven
Ik neem komend jaar meer tijd voor mezelf en familie
Anders
Ik heb niets met goede voornemens; als ik iets graag wil, kan dat wat mij betreft het hele jaar

Lid worden?

Lid worden van ZijActief Limburg betekent maatschappelijke betrokkenheid én natuurlijk vooral veel gezelligheid!

Lees meer ...

Forum: geef uw mening!

Praat mee op ons forum over diverse onderwerpen. Reageer op de berichtjes en wissel zo ervaringen uit met uw mede-ZijActief-leden.

Lees meer ...

Een taart van zuurkool

Een heerlijke winterse quiche voor de koude dagen. Ook lekker met een beetje salade.

Lees meer ...

Spiritueel

Nieuwjaar

Lees meer ...